تجهیزات فروشگاهی لوکس رگال

رگال دیواری چوبی

چه زمانی انتخاب رگال دیواری برای مغازه بیشتر چشم می‌آید؟ زمانی که شما می‌خواهید لباس‌های زمستانی، مجلسی، تابستانی و اسپرت مغازه را تفکیک‌شده روی طبقه یا دستک پین‌دار برای مشتری نمایش دهید. البته که این روزها  انتخاب رگال دیواری مانند قدیم، کار سختی نیست! به‌ویژه که پای تجربه و کیفیت محصولات هم در میان باشد.
چرا که افراد ترجیح می‌دهند تا هزینه و وانرژی خودشان را صرف طرح‌هایی مدرن  و کارآمد کنند. نه صرفا دهن پرکن! بله درست شنیدید طرح‌هایی مدرن
و پیش ساخته با سازه‌‎ سبک که نیاز فروشنده یا مغازه‌دار را به خوبی برطرف نماید.
در نتیجه برای جابجایی ستونی‌های مغازه، رگال دیواری، طبقات، شاخک‌ها و … زمان کمتری نیاز خواهد بود و شخص به سادگی می‌تواند چینش طبقات، فاصله آن‌ها از هم و مدل قرارگیری هرکدام از محصولات مغازه را خودش تغییر دهد.
نکته ظریفی که امروزه در طراحی رگال دیواری چوبی برای مغازه مورد توجه قرار گرفته‌ است.

خرید رگال چوبی تهران

رگال دیواری چوبی برای مغازه – ایده‌ جذاب قفسه‌بندی فروشگاه

رگال دیواری مشکلات قفسه‌های قدیمی را نداشته و کار فروشندگان را از چندین نظر آسان کرده است. مثلا دیگر افراد نگران :

  • جابجایی رگال در مغازه
  • نصب رگال در محل
  • ابزارهای مورد نیاز برای نصب
  • کثیفی فروشگاه
  • و از همه مهتر ظاهر تکراری دکور فروشگاه خودشان باشند.

رگال دیواری چوبی برای مغازه به شکل ستونی‌ با کاور MDF (چوبی) برای مشتریان عرضه شده و با خرید این محصول صاحبان فروشگاه‌ و مغازه‌داران می‌توانند بدون کوچکترین دغدغه‌ای از بابت نصب و جابجایی رگال دیواری، خودشان به چینش لباس، عطر اکسسوری، لوازم کادویی و سایر ملزومات بپردازند.
چرا که نصب این ستونی دیواری به سادگی استفاده از یک دریل و چند پیچ و روپلاک ساده است. بر خلاف سازه‌های قدیمی چوبی، که طبقات روی صفحه MDF یا فلز پرچ میشد و در نتیجه امکان تغییر فاصله طبقه بدون ابزار کمکی، برای خود فروشنده هم وجود نداشت.

رگال دیواری چوبی مغازه
مزایای خرید رگال دیواری چوبی جدید

 

* جابجایی و تغییر مکان بسیار آسان ستونی دیواری

* جاگیر نبودن رگال دیواری در مغازه

* سبکی رگال دیواری مغازه 

* امکان سفارش رگال در رنگ‌بندی و طرح های متفاوت (با سلیقه مشتری)

* زیبایی خاص و منحصر به فرد

* استقاده از کاور چوبی برای زیبایی هرچه بیشتر رگال لباس

* نصب بسیار آسان رگال در محل بدون نیاز به مهارت یا ابزارآلات خاص

 

رگال دیواری چوبی برای مغازه

چرا باید از رگال دیواری چوبی استفاده کنیم؟

 

اگر به دیزاین و دکور فروشگاه‌های لباس در تمامی مراکز تجاری صاحب نام و موفق نگاهی انداخته باشید، به سادگی می‌توانید متوجه سیستم‌های فروشگاهی پیش‌ساخته و رگال‌‌ دیواری طرح جدید شوید و از این موضوع الهام بگیرید.
طرح‌هایی چشم‌نواز در رنگ‌بندی‌های مختلف که از میان هزاران مدل بازاری و متداول انتخاب شده و روی دیوار فروشگاه خودنمایی می‌کنند. وسواس روی این انتخاب‌ البته بی‌دلیل نیست و باعث می‌شود تا مشتری هنگام بررسی و مقایسه محصولات با مدل‌های سایر مغازه‌ها، تحت تاثیر ظاهر چشم‌نواز بودن فروشگاه شما، بیشتر روی خرید محصولات چیده شده در مقابل چشمان مشتری فکر کند.

ساده‌ترین نتیجه انتخاب دکور مناسب برای مغازه مرتب‌سازی فضای فروشگاه و چینش اصولی رگال‌ها کنار همدیگر است. به ویژه اگر شما هم اهل نظم و سلیقه هستید و ترجیح می‌دهید برای چیدمان اجناس مغازه خودتان چند ساعتی بیشتر زمان اختصت دهید و در عوض نتیجه آن را هنگام برخورد با مشتریان بگیرید.

 

رگال دیواری چوبی برای مغازه


اگر شما هم در حوزه فروش لباس و پوشاک فعالیت می‌کنید و علاقه دارید برای چیدمان بهتر دکور بوتیک یا فروشگاه خودتان، از رگال دیواری طرح جدید استفاده کنید. یکی از پیشنهادات ما به شما می‌تواند انتخاب
رگال دیواری با روکش چوبی باشد.

از مهم‌ترین مزایای این سیستم قفسه‌بندی، تاثیر مثبت در جذب مشتری و امکان قرار دادن محصولات مختلف در قالب رنگ‌های مختلف داخل دکور بوتیک، مزون و سایر فروشگاه‌‌ها نظیر عطر  و اکسسوری است. به شکلی که هارمونی چشم‌نوازی میان اجناس مغازه و دکور برقرار شود.
حتی میتوان رنگ‌بندی این مدل را از میان‌ رنگ‌های استاتیک پرطرفدار (با بهترین کیفیت) باب میل فروشنده نظیر طلایی، مشکی مات و نقره‌ای هم انتخاب کرد.

این ستونی دیواری از یک شاخه آلومینیوم دو شیاره طرح رگال مخفی و باکس چوبی تشکیل شده که یک سمت آن به دیوار متصل می‌شود و میتوان در فاصله ۶۰ یا ۹۰ سانتی طبقات لباس را روی آ قرار داد.

 

رگال دیواری چوبی برای مغازه
برای اطلاع از نحوه خرید و سفارش رگال دیواری جدید با روکش چوب شما می‌توانید با شماره تماس ۰۹۳۶۶۲۸۷۷۱۳ در ارتباط باشید. همچنین در خصوص نحوه اجرای پروژه‌های فروشگاهی، انواع هایپرمارکت، مزون و بوتیک لباس راهنمای‌های لازم را کسب نمایید.

در حال مجموعه لوکس رگال علاوه بر فروش تکی محصولات، امکان سفارش طراحی و  اجرای کامل پروژه های فروشگاهی را نیز برای مشتریان خود فراهم آورده است.

شماره تماس جهت هماهنگی و خرید :  ۰۹۳۶۶۲۸۷۷۱۳

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسه
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • افزودن به سبد خرید
برای مخفی کردن نوار مقایسه ، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
مقایسه ×
Let's Compare! Continue shopping