تجهیزات فروشگاهی لوکس رگال

تصویر شاخص

بررسی ترندهای دکوراسیون فروشگاه، به خاطر نقش قفسه و رگال فروشگاهی در فروش بیشتر،از قدیم الایام عادت کارفرمایان موفق بوده است. مثل مقایسه انواع رگال دیواری، ستونی‌‌‌های فلزی و استندهای دوطرفه جدید. سازه‌هایی که این روزها طرفداران زیادی هم پیدا کرده‌اند. اما همیشه این حساسیت و دقت، ویژگی کارفرمایانی بوده که ارزش توجه مشتری را می‌دانند و همیشه دغدغه جلب رضایت آنها را داشته‌اند.

از روش‌های مختلف. مثل تولید محتوای تاثیرگذار، برگزاری جشنواره‌‌های فروش یا حتی تنوع بیشتر محصولات و انتخاب قفسه فروشگاهی فانتزی.
در این مرحله شاید از خودتان بپرسید، انتخاب یک قفسه مثلا فانتزی واقعا چقدر با رضایت مشتری ارتباط دارد؟ این کار اصلا ارزش سرمایه‌گذاری دارد؟ اساسا نقش قفسه و رگال فروشگاهی در فروش بیشتر مجموعه ما چقدر است؟

پاسخ این سوال و بخش زیادی از ابهامات مشتریان در خصوص خرید رگال دیواری موضوعی است که در ادامه مطلب به آن اشاره خواهیم کرد. پس اگر مایل به کسب اطلاع در خصوص نقش قفسه و رگال فروشگاهی در فروش هستید، این مطلب را از دست ندهید.

نقش قفسه در فروش
نقش قفسه و رگال فروشگاهی در فروش و بازدید

تصور کنید قدم‌ زنان از جلوی یک بوتیک رد می‌شوید و این صحته توجه‌ شما را جلب می‌کند. فروشگاهی با دیوارپوش‌‌‌‌های طرح کلاسیک و رگال دیواری به رنگ مشکی مات، تلفیقی از زیبایی و ظرافت که روی دیوار خودنمایی می‌کنند. فروشنده هم از فرصت استفاده کرده و بهترین محصولاتش را مثل پلیور، شلوار جین، هودی و تی‌شرت‌ در چند رنگ‌بندی‌ اغواگر روی طبقات رگال دیواری به نمایش گذاشته است.

مشتری که شما باشید به احتمال زیاد در همان نگاه اول توجه‌تان جلب می‌شود و به فاصله چند ثانیه شروع به سبک سنگین کردن مدل‌ها می‌کنید. طبعا الویت هم مدل‌هایی است که بیشترین همخوانی را با سلیقه، نیاز و بودجه‌ شما داشته باشند.

ولی چیزی که اینجا مطرح است استراتژی کارفرماست که جواب داده و میتوان پیش‌بینی کرد که احتمال خرید مشتری با چند تغییر جزئی در دکور چقدر بالاتر رفته و دست فروشنده هم برای متقاعد ساختن مشتری بازتر.

نقش قفسه مغازه در فروش بیشتر

حالا به راحتی میتوانید متوجه نقش قفسه و رگال فروشگاهی در فروش بیشتر مجموعه های تجاری مثل فروشگاهی خودتان شوید.

نقل قولی از ملانی پرکینز خالق کانوا، در این زمینه به ما می‎گوید که:

مشکلات مشتریان را حل کنید و مطمئن شوید که این مشتری نماینده بازار بزرگی است.
شما در این حالت به فرمول مناسبی (برای موفقیت) می‌رسید.

حالا شاید بعضی از شما بگویید مشکل بیشتر مشتریان ما قیمت اجناس است نه مدل قفسه و رگال!

این حرف شاید از نظر شما منطقی بنظر برسد ولی همه ماجرا نیست. هدف از مثال بوتیک، توصیف نتیجه‌بخشی بسیاری از اقدامات ساده است. حتما نیازی نیست شما برای تجربه فروش بیشتر مغازه بزرگتری داشته باشید. صرفا باید به این دو موضوع توجه کافی داشته باشید:

خروجی هر اقدام را مستقل بسنجید

نگاه‌تان صرفا به کارهایی متداول و مرسوم رقبا نباشد

فارغ از اینکه واردکننده‌ یا تولیدکننده هستید، شما نمی‌توانید فقط روی تنوع محصولات تمرکز کنید یا تقویم را بردارید و مناسبت‌ها را بشمارید تا مرتب جشنواره فروش راه بیندازید! تخفیف گذاشتن روی محصولات همیشه مشتریان را بیشتر نمی‌کند!

پیشنهاد ما این است، جای منتظر نشستن برای مناسبت‌ها و تکرار کار رقبا، تمایز ایجاد کنید. از یک کار ساده هم شروع کنید. مثل تغییر لوگو فروشگاه، افزایش ورودی سایت فروشگاه، استخدام ادمین برا مشاوره خرید رایگان (برای خرید اینترنتی) و تغییر دکور و قفسه‌بندی فروشگاه (برای خریدهای حضوری).

شک نکنید که انتخاب یک قفسه جدید با ظاهری چشم‌نواز هم میتواند باعث راحتی کار شما و کارکنان فروشگاه می‌شود، هم مثل یک ترفند خلاقانه منجر به افزایش فروش محصولاتتان به شکل باورنکردنی خواهد شد.

 

نقش قفسه فروشگاه در فروش

 انتخاب قفسه و رگال مناسب برای ایجاد تمایز با رقبا

شما در هر شغل و صنفی که باشید اگر فروش خوبی تجربه نمی‌کنید و از خروجی فعلی کارتان راضی‌ نیستید، دو انتخاب بیشتر ندارید.
اولین و ساده‌ترین راه منتظر ماندن برای بهتر شدن وضع بازار و افزایش قدرت خرید مردم است که احتمالا بارها به آن فکر کرده‌اید و از همکاران خودتان هم شنیده‌اید…
دومین راه ولی بیشتر مخصوص افراد عملگراست. کسانی که از وضعیت فروش و درآمد خسته شده‌اند و به طور جدی دنبال راه حل هستند. این گزینه هم چیزی نیست جز ایجاد تمایز با رقبا و استفاده بهتر از بازار هدف.

حالا ایجاد تمایز با رقبا روش‌های زیادی دارد. خیلی هم ما نمیخواهیم ریز وارد همه آنها شویم چون واقعا نیازی نیست. ولی مهمترین موارد آن عبارتست است از:

  • جابجایی مکان فروشگاه

  • استفاده از واسطه‌ برای کاهش هزینه گمرکی و کاهش قیمت محصول

  • ری برند کار کردن (تغییر نام تجاری، لوگو، بسته‌بندی و … محصول) 

  • تغییر دکور فروشگاه و انتخاب رگال دیواری جدید با ظاهر بهتر و کاربری آسان‌تر

  • راه‌اندازی فروشگاه آنلاین در کنار استخدام ادمین و مشاور فروش محصولات

با یک مقایسه ساده میتوانیم نتیجه بگیریم که در بازه کوتاه مدت، نمیتوان از کارهایی مثل جابجایی و تغییر مکان فروشگاه یا راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی یا حتی ری‌برند کردن انتظار نتایج کافی را داشت. چرا که اولا هرکدام نیازمند صرف هزینه هستند، دوما نیازمند کارشناسی دقیق و بررسی جوانب مختلف.

اینجاست که شما بیشتر به نقش قفسه فروشگاه در فروش و موفقیت کسب و کار پی‎ می‌برید. تغییر دکور و انتخاب رگال جدید میتواند یک سرمایه‌گذاری معقول‌ و البته به‌صرفه برای رشد مجموعه‌های نوپایی باشد که هنوز به بازدهی مدنظرشان نرسیده‌اند و به راه‌های مختلفی در این مورد فکر می‌کنند.

فاکتورهای اساسی در انتخاب قفسه و رگال دیواری

وقتی شما مدل ستونی و رگال دیواری را انتخاب می‌کنید، تقریبا نصف کار دکور مغازه تمام شده است! در مورد نقش قفسه فروشگاه در فروش بیشتر مغازه گفتیم و

چرا که مدل رگال دیواری تعیین می‌کند:

  • در هر ردیف چند طبقه کنار هم قرار می‌گیرد
  • طبقات قفسه متغیر خواهند بود یا ثابت
  • قفسه با پایه به دیوار نصب می‌شود یا مستقیم
  • تحمل وزن هر ستونی چقدر خواهد بود
  • ستونی چند پانچ (شیار) روی بدنه خواهد داشت

فراموش نکنید محاسبه وزن محصولاتش شما که روی دستک‌ها و طبقات رگال دیواری قرار می‌گیرند، اهمیت زیادی دارد.
پس اول وزن کالاها را به صورت تکی و سپس مجموعه‌ای محاسبه کنید و بررسی کنید در هر ستونی به چند طبقه نیاز دارید. پیشنهاد ما استفاده از رنگ الکترواستاتیک برای پوشش رگال دیواری است، چرا که تجربه ما ثابت کرده، پوشش رنگ کمتر دچار ساییدگی در گذر زمان می‌شود.

نقش قفسه و دکور فروشگاه در فروش بیشترخلاصه آنچه بالا اشاره شد …

در این مطلب به مزایا و نقش قفسه و رگال فروشگاهی در فروش مجموعه‌های تجاری اشاره شد. موضوعی که سال‌ها نقطه عطف برندهای موفق بوده و ثابت شده میتواند تفاوت‌های بزرگی را رقم بزند.
دکور فروشگاه از دیوارپوش و میز کانتر گرفته تا رنگ صندلی‌‌ها و مدل رگال‌ دیواری و قفسه‌ مغازه را در برمی‌گیرد و مجموعه‌ وسایلی است که برای ارائه خدمات به مشتری، توسط کارفرما انتخاب شده است. پس اگر شما هم جزء مغازه‌دارانی هستید که برای افزایش فروش به یک استراتژی کوتاه مدت و به‌صرفه فکر می‌کنید، تغییر قفسه مغازه و خرید رگال دیواری مدرن فروشگاهی میتواند ایده مناسبی برای مجموعه شما باشد.

شماره تماس جهت مشاوره فروش خرید انواع رگال فروشگاهی به سراسر کشور: ۰۹۳۶۶۲۸۷۷۱۳

سوالات متداول

۱- انتخاب رگال دیواری و قفسه چه تاثیری در فروش و درآمد فروشگاه میتواند داشته باشد؟

پاسخ: برای بیشتر مشاغل خدماتی مثل فروشگاه عرضه پوشاک و بوتیک، خرید رگال یک دیواری فانتزی میتواند یک استراتژی قدرتمند به منظور ایجاد تمایز رقابتی باشد و نگاه مشتریان به مجموعه شما و محصولاتی که ارائه می‌کنید را عوض کند.

۲- برا تمایز با رقبا و بهبود درآمد فروشگاه چه روش‌هایی بهتر جواب می‌دهند؟

پاسخ: جابجایی مکان فروشگاه – استفاده از واسطه‌ برای کاهش هزینه گمرکی و کاهش قیمت محصول – ری برند کار کردن (تغییر نام تجاری، لوگو، بسته‌بندی و … محصول)  – تغییر دکور فروشگاه – انتخاب رگال دیواری جدید – راه‌اندازی فروشگاه آنلاین و …

۳- برای خرید رگال دیواری لباس چه فاکتورهایی را کارفرما در نظر داشته باشد؟

پاسخ: دوشیاره بودن – تحمل وزن بالا – سازگار با انواع طبقه و دستک – ظاهر متمایز و فانتزی.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.