تجهیزات فروشگاهی لوکس رگال

تصویر شاخص رگال دیواری

رگال دیواری که این روزها با نام ستونی دیواری هم معروف شده، شامل چند شاخه ریل آلومینیومی یا فلزی می‌شود که به‌روی دیوار بسته می‌شوند. ریل‌هایی در مدل‌های تک پانچ و دو پانچ، که بسته به هر حوزه شغلی، مشتری می‌تواند ارتفاع آن‌ها را انتخاب کرده و در فاصله‌های ۴۵، ۶۰ و ۹۰ سانتی کنار یکدیگر نصب و استفاده نماید. از دم دست‌ترین و معروف‌ترین مدل‌های رگال دیواری بازار می‌توانیم از رگال دیواری فلزی و آلومینیومی نام برد که در ادامه به تفاوت‌ها و مزایای خرید این محصولات خواهیم پرداخت.

رگال دیواری مغازهتفاوت رگال دیواری فلزی و آلومینیومی

رگال‌های دیواری مدل جدید علاوه بر امکان نصب آسان روی دیوار فروشگاه، از قابلیت استفاده به عنوان یک رگال ویترینی شیک هم برخوردارند. پس  مشتریان امکان طراحی دکور فروشگاه خود بر اساس گزینه‌های مختلفی را خواهند داشت.

به طور مثال رگال‌ دیواری آلومینیومی لوکس رگال در مدل‌های دو پانچ و تک پانچ تولید شده و در یک مقایسه کلی تمایزی از لحاظ استحکام و کیفیت میان این مدل با رگال دیواری فلزی یا اصطلاحا  رگال قوطی دیواری،دیده نمی شود.

در ادامه شما می‌توانید تصاویر رگال دیواری فلزی و آلومینیومی را مشاهده کنید.

رگال دیواری مغازه رگال دیواری مغازه

تفاوت چینش لباس و محصول روی رگال دیواری فلزی و آلومینیومی

برای فروشگاه‌های عرضه لباس، هایپرمارکت یا مزون لباس تفاوت خاصی به لحاظ استحکام، ماندگاری و حتی کارکرد، میان رگال دیواری فلزی و آلومینیومی وجود ندارد و شاید بتوان تنها برتری رگال‌های آلومینیومی نسبت به فلزی را وزن سبک آن‌ها و البته دو پانچه بودن این ستونی‌ها عنوان کرد که به مشتری امکان استفاده از دو طبقه، دستک یا گونیا را در هر پانچ ستونی می‌دهد.
پس اصلا نگران استفاده و نحوه چینش وسایل و محصولات خودتان در مغازه نباشید. برا این منظور هم رگال‌های پین‌دار و طبقان مختلفی در اختیار شما قرار خواهد گرفت و هم این یرقالات امکان نصب روی ستونی‌های دلخواه شما را خواهند داشت.

رگال دیواری مغازه نحوه نصب رگال دیواری فلزی و آلومینیومی فروشگاهی

برای نصب رگال دیواری فلزی و آلومینیومی لوکس رگال بر خلاف مدل‌های رایج بازار نیازی به استفاده از بست یا کابل دیواری نخواهد بود و مغازه‌داران کار بسیار ساده‌ای پیش روی خود دارند. برای رگال‌های فلزی، سه پایه پشت هر ستون (سمت دیوار) تعبیه شده و تنها کاری که مشتریان بعد از خرید این محصولات باید انجام دهند استفاده از یک تراز دستی ساده، پیچ و روپلاک است. پس نیاز به هیچ وسایل یا تجهیزات خاصی نبوده و اصلا نیازی به نگرانی افراد نیست و در عرض چند دقیقه تمام ستونی‌ها با تراز کنار هم در فاصله‌های ۶۰ با ۹۰ سانتی نصب خواهند شد.

رگال دیواری

رگال دیواری
مزایای نصب و استفاده از رگال دیواری فلزی و آلومینیومی

فروشندگان و صاحبان کسب و کار با خرید رگال دیواری فلزی و آلومینیومی، دیگر نیاز نیست تا نگران محدودیت‌هایی مانند عدم امکان تغییر فاصله طبقات و هزینه بالای نصب قفسه‌های خود باشند. چرا که به سادگی می‌توان این مدل‌ها را برای فروشگاه لباس، لوازم خانگی، مزون، بوتیک و … اجرا نمود.

همچنین امکان استفاده تمامی شاخک‌ها و رگال‌های مدرن بر روی این قفسه‌های فروشگاهی وجود دارد.

مشتریان گرامی برای اطلاع از نحوه خرید و سفارش رگال لباس با روکش چوب شما می‌توانید با شماره تماس ۰۹۳۶۶۲۸۷۷۱۳ در ارتباط باشید.

در حال مجموعه لوکس رگال علاوه بر فروش تکی محصولات، امکان سفارش طراحی و  اجرای کامل پروژه های فروشگاهی را نیز برای مشتریان خود فراهم آورده است.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسه
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • افزودن به سبد خرید
برای مخفی کردن نوار مقایسه ، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
مقایسه ×
Let's Compare! Continue shopping