تجهیزات فروشگاهی لوکس رگال

رگال لباس

رگال دیواری برای مغازه

خرید رگال فروشگاهی با ارسال رایگانرگال فروشگاهیرگال مخفی مغازه

رگال لباس در مشتری پسندی فروشگاه نقش زیادی دارد و به چیدمان بهتر محصولات کمک زیادی می‌کند.

در این میان گرانی مواد اولیه و افزایش هزینه باز کردن مغازه، امروزه روز افراد زیادی را به فکر خرید و استفاده از رگال لباس دست دوم انداخته است. موضوعی به ظاهر ساده که تاثیر زیادی در فروش یک مغازه می‌تواند داشته باشد.

امروزه معرفی محصولات جدید به مشتریان در کنار مرتب کردن وسایل و شیک نشان دادن دکور مغازه
از مهمترین دلایلی هستند که میتواند
ما را برای انتخاب و خرید یک رگال لباس متقاعد کند.

 

رگال دیواری برای مغازه جدید

رگال دیواری برای مغازه جدید

چرا خرید رگال لباس دست دوم انتخاب صحیحی نیست؟

رگال های لباس عمدتا فلزی و با پوشش آبکاری (کروم) بوده و به تناسب کیفیت مواد اولیه، دارای طول عمر محدودی هستند. از این موضوع هم که بگذریم شفافیت رگال عامل اصلی در زیبایی و شیک نشان دادن دکور مغازه بوده و این شفافیت تنها دو تا چهار سال بعد از تولید میهمان فروشگاه شما خواهد بود.
پس خیلی نباید به رگال و آویزهایی که با نام رگال لباس دست دوم یا رگال کارکرده ارزان در شبکه های اجتماعی به چشم میخورند امید بست! چرا که هزینه آبکاری مجدد این محصولات بسیار بالا و در بسیاری از موارد غیرممکن است.

بهترین پیشنهاد این است که اگر به این زودی ها قصد تغییر دکور مغازه خود را ندارید سعی کنید فکر خرید رگال کارکرده را از ذهنان خارج کنید.

رگال دست دوم

استفاده از رگال باکیفیت برای مغازه چقدر مهم است؟!

رگال‌‌های فروشگاهی شامل انواع مختلفی مانند رگال چوبی، فلزی و پلاستیکی هستند که مدل‌ فلزی به خاطر استفاده از آبکاری و روکش رنگ بر روی آنها دارای جذابیت بیشتری است.

رگال لباس فروشگاهی قابلیت استفاده بر روی انواع مختلفی از قفسه‌ها را داشته و امروزه روز، مدل‌هایی مانند رگال مخفی و دیواری آلومینیومی از طرفداران بیشتری نسبت به سایر سیستم‌های قفسه بندی برخوردار هستند.

طبق تجربه میتوان گفت که انتخاب رگال و آویز دست دوم  باعث افت اعتبار فروشگاه شما شده و به مرور زمان هزینه‌های زیادی را به شما برای بازسازی دکور مغازه تحمیل می‌کند.

شما در صورت تمایل به اطلاع از بهترین و به صرفه‌ترین سیستم قفسه‌بندی برای مغازه و فروشگاه خود می‌توانید، با شماره تماس ۰۹۳۶۶۲۸۷۷۱۳ ارتباط حاصل کرده و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

لازم به ذکر است که تمامی محصولات ارائه شده توسط مجموعه لوکس رگال برای اصناف و فضاهای کوچک و بزرگ قابل استفاده بوده و مشتریان نگرانی از بابت محدودیت‌ها و احیانا بودجه پایین خود نخواهند داشت.

رگال جدید فروشگاهی

رگال قوطی دیواریخرید استند و قفسه فروشگاهیبهترین استند و قفسه فروشگاهی

 

برای مشاهده رگال و سیستم های قفسه‌بندی فروشگاهی لطفا کلیک کنید

  یا با شماره زیر تماس بگیرید

۰۹۳۶۶۲۸۷۷۱۳

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسه
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • افزودن به سبد خرید
برای مخفی کردن نوار مقایسه ، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
مقایسه ×
Let's Compare! Continue shopping