فروش بیشتر و مشتری پسندی، دو هدف اصلی صاحبان کسب و کار هنگام خرید رگال فروشگاهی و استند محسوب میشود. مورادی که رسیدن به آنها رابطه مستقیمی با دکور مزون ، بوتیک و هایپرمارکت ما خواهد داشت و البته مستلزم تجربه و کاردانی زیادی نیز هست.
همواره تجربه ثابت کرده که داشتن فروش بالا مستلزم هزینه زیاد و استفاده از طرح های عجیب و غریب نیست.
چگونه میتوان سیستم مناسب فروشگاه را انتخاب کرد؟
فروشندگان و صاحبان کسب و کار، برای انتخاب یک قفسه فروشگاهی ایده آل و تجربه فروش بیشتر، باید نسبت به
۱) موقعیت مکانی فروشگاه
۲) تنوع محصولات
و در نهایت روحیات و قدرت خرید مشتریان خود اطلاعات کافی داشته باشند.
به طور مثال، امروزه در بوتیک و مزون های لباس دیگر کمتر شاهد استفاده از سازههای چوبی سنگین و پرهزینه هستیم. چرا که به تجربه افراد متوجه شدهاند که در این سیستم امکان تنظیم ارتفاع رگال، جابجایی و تغییر چینش محصولات به آسانی مقدور نبوده و صرفه اقتصادی زیادی هم ندارد.
لذا اطلاع از سیستم فروشگاهی مناسب برای مغازه، امروزه تاثیر بسیار زیادی در افزایش حاشیه سود کسب و کارها دارد.
انتخاب سیستم قفسه بندی شروع یک فروش موفق
آیا تا حالا برایتان پیش آمده که قصد خرید لباسی را داشته باشید و عبور از جلوی یک فروشگاه، شما را ترغیب به ورود خرید از این مجموعه کرده باشد ؟ اتفاقی به ظاهر ساده که در عمل نقطه تمایز مراکز فروش پوشاک موفق و سایر فروشگاهها به حساب میآید.
در واقع شما مسئول این موضوع هستید تا برای افزایش حاشیه سود فروشگاه خود در کنار داشتن استراتژی تبلیغات، تولید محتوا، بهبود خدمات و… برای یک برندسازی موفق از جدیدترین سیستمهای قفسه بندی در حوزه کاری خود اطلاع کسب کنید.
به عنوان مثال در حوزه خرید و فروش رگال لباس استفاده از سیستم رگال مخفی به دلیل ارائه ظاهری شیک و یکدست به مغازه، تنظیم ارتفاع آسان و همچنین چینش تمامی محصولات مورد توجه بخش زیادی از فروشگاهها و برندهای موفق سراسر کشور قرار گرفته است.
انتخاب سیستم قفسه بندی مناسب برای مغازه به تجربه مشتریان و مدیران فروشگاهی میتواند باعث افزایش تحول فروش مغازه حتی در کوتاه مدت باشد.
برای مشاهده سیستم های قفسهبندی لطفا کلیک کنید